en morgon som sticker ut lite från min vardag

denna fredagsmorgon börjar med en mardröm, mitt i drömmen blir den lucid och jag ber Erica väcka mig för jag vet att jag drömmer och jag vill inte drömma mer men on bara kollar på mig sen är drömmen inte lucid längre och äckliga saker fortsätter att hända. när de blir för mycket väcker min hjärna mig och jag kallsvettas o hyperventilerar. väcker basse och ber honom vända sig åt mitt håll men jag kan ändå inte somna om. känner för att göra något simpelt som får mig att tänka på något annat och så kommer jag och tänka på pacman! lägger datorn på magen och börjar leta, hittar och spelar. wiie kul med lite gammalt och framför allt enkelt.
Tar en paus för att gå ut och ta en morgoncigg, när jag kommer ut står 2 stora rådjur 10 meter bort och tittar på mig, sen går de långsamt vidare.

http://jesper.nu/spel/klassiker/43-pacman/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0