Dag 26 – Mina rädslor

de finns ju olika sorters rädslor. som att jag är "rädd" för hajar, klarar inte av att se dom och jag skulle avlida om en försökte attakera mig o visade sina tänder in real life. Sen ogillar jag spindlar för de ser onda ut. ibland kan jag vara rädd för människor jag inte känner, men de är väl inte riktigt rädsla, jag litar väl bara inte på dom, sen är jag typ rädd för att de kanske är mördare eller något liknande för sjuka människor finns de gott om.. de är inte så att jag dömmer nya människor till de.. de låter iochförsig som de. men jag menar att jag tar de ganska lugnt med att komma för nära en helt okänd och ny människa, om mina vänner känner något så är jag såklart glad för att träffa den nya människan.
men min största rädsla är nog att förlora folk, att bli helt ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0