1.000.000 nollor. Hur man än lägger ihop det får man bara en miljon idioter

PEACE AND LOVE VA UNDERBART!!! nu är jag sjuk och jagar efter att få jobba nästa vecka som en dåre. (dedär kunde jag formulera bättre.. men orkar inte ändra)visserligen har jag ju ett jobb men skulle behöva jobba på de andra stället för att tjäna ihop lite att leva på, de jag tjänar på restaurangen är ingen rimlig summa att leva för. bilder från P&L må komma uppsenare idag om jag orkar (:
sista underhållsbidraget och sista studiebidraget har kommit in så nu stor man helt utan en inkomst vilket gör att paniken kryper fram och jag måste fixa ett jobb. men jag är rädd. rädd för att inte trivas, rädd för all press o alla måsten. du får ju knappt bli sjuk när du har ett jobb. aja bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0