söndag - ångestens bästa vän

Lördagen förde mig till sthlm för en kort shoppning tur med två av mina bästa bög vänner. efter en biltur hem vart de en sväng förbi kina krogen för att fixa något att mätta hungerkänslan med. till family guy förtärdes maten, efter de skulle de bli chips och film men en powernap trängdes före, en powernap blev två timmars sömn, tanken om chips och film slog en men tröttheten tog över och lördagen vart tidig sömn.

Söndagen har vart en riktig dödag. men en värd dödag, två filmer, cola, chips och dipp. en söndag som en söndag ska vara. men de är söndag - ångestens bästa vän. morgon dagen - måndag kryper närmare. en skolvecka smyger sig fram. en vecka av plugg och ansvar.
de enda bra med de är att sommaren kommer en dag närmare! nu ska jag fortsätta min dödag med min trogne förföljare Sebastian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0