kom precis till skolan, en lektion kvar.. jag är duktig på att komma i tid

men innan den lektionen så har jag en timmes håltimme.. creds till mina lärare som är så jävla duktiga på att göra upp scheman. har fan håltimmar hela tiden. på onsdagar har jag en på 3 timmar.. eftersom att jag för tillfället är en väldigt lat person som inte pallat fokusera på skolan så har jag en hel del plugg att göra så får väln ta tillfället i akt och försöka få något gjort denna odödliga timme.

efter skolan blir de antagligen att plugga också, även fast jag behöver så hoppas jag att de blir andra planer. men nu för tiden har planer en tendes att förendas efter endast ett telefonsamtal.
att tala i gåtor är spännande. nej plikten kallar. Ca

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mohahahaha :)

2011-01-17 @ 15:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0