hej..

Tack så mycket för alla generösa svar och hjälp till de tidigare inlägget! funderar fan på att lägga ner den här skiten. vafan bloggar man för?! vi normala medelmåtta människor blir inte kända och tjänar pengar på en sådan enkel sak som att skriva om våra känslor och tankar på nätet.. jag avreagerar mig mig ofta på bloggen, just att jag gör de på bloggen är kanske för att de som behöver veta och intresserar sig kan gå in och kolla på mina lilla "känslo sida" förut roade jag mig med att tala om vad jag har för mig, men de är ju bara värdelöst. jag vet nog fan inte vad jag babblar om just nu? de kommer från huvudet ner i fingrarna och de skriver nästan helt själv.
jag är i skolan.. de är inte rogivande alls att vara här längre. i 1an och 2an va de fan guld att gå till skolan, men nu? att gå runt och inte ha en jävla aning om vad man har gjort mot en person som stod en nära och nu inte ens kan kolla mig i ögonen. de gnager lite på mig.. hatar att inte veta och heller inte få svar. hade de inte vart endast några månader kvar till studenten hade jag nog dragit ner till estet och slösat bort mitt liv på något som känns lite mer meningsfullt och faktiskt struntat i vad som händer sen.

jag bara snackar.. skriver nu så jag drar och käkar istället. min blogg kommer antagligen bestå mycket av detta nu, mycket av vad som rör sig i mitt huvud och inte mycket om min vardag. bye :)

Kommentarer
Postat av: erica

slutar du blogga kommer jag lägga mig och självdö...

2011-01-25 @ 14:34:09
Postat av: Sara

vilket ingen vill ska hända, så jag bloggar på från undergroundnivå ;)

2011-01-28 @ 17:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0