En fet förklaring (fucka upp är mitt andranamn)

jag varken kan eller orkar hålla koll på allt som sägs om och av mig nu så jag kan heller inte försvara mig. jag bara tackar och tar emot tills jag lackar ur och ber er hålla käften. jag vill bara leva mitt liv, jag gör mina misstag, kanske lär jag mig av dom, kanske inte. huvudsaken är bara att jag får ta hand om de själv utan att folk som ändå inte får ut något av de ska lägga sig i, förvränga till deras egna versioner, anta och föra vidare. om du hör något om mig eller om jag säger tvärt emot mig själv, gör ingen stor grej av de, skit i de eller skit i mig. bara jag slipper höra de. Jag är en jävligt snurrig människa och de räcker som de är. tack


Kommentarer
Postat av: Anonym

Damn, snygg tischa!

2011-01-04 @ 18:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0