att leva i harmoni

jag vill ha sommar, jag vill ha magtröja och solglasögon, jag vill ha en systemkamera och fina ställen, jag vill ha en gräsmatta och öl, jag vill ha en långboard en Erica och ett mål, jag vill ha en roadtripp och peace and love, jag vill ha sjukt många dagar att inte ha något att göra nått på och bara vara, jag vill ha en lite fläskigare kropp en snygg bikini och en soooft strand men varmt vatten och hajfritt, jag vill ha ett högt berg en penna och ett kollegieblock, jag vill ännu en gång ha en systemkamera vackra vänner och snygga hundar på tuffa bilder, jag vill vara ekonomiskt oberoende och göra vad jag vill, jag vill ha varma sena nätter med spontana påhitt, jag vill ha myggbett som kliar - jag vill ha en uv lampa som dödar myggor, jag vill ha möjlighet att se många nya platser, jag vill ha möjligthet att göra de möjligt, jag vill en park - fina människor - öl och förstående farbror blå som låter oskyldiga ungdomen leva, jag vill ha allt som hör sommaren till <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sommar<3

2011-01-29 @ 03:52:15
Postat av: Moody

longboard trippen vi ville göra läru göra.

2011-01-29 @ 03:54:12
Postat av: jag

finns inget att komma till där längre

2011-01-30 @ 18:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0