graviditetstest & epilepsianfall

ja helgen har bestått av mycket men ändå för lite. mitt hypokondriska jag hindrade en hel del från att hända i helgen. men i fredags kom iallafall basses kusin smurfen på besök, vi stannade hemma och softade hela kvällen. i lördags skjutsade vi smurfen till danderyd, därifrån skulle han ta tunnelbanan hem. när vi kommer hem igen så ringer han basse och är helt snurrig. då visa de sig att han fick ett epilepsianfall utanför danderyds sjukhus typ precis när vi hade åkt. så han hade blivit inlagd på sjukhuset. smurfens mamma jobbade och hade tydligen inte tid att åka till henns son på sjukhuset så basse gjorde de. där fick de vistas typ hela dagen, efter röntgen och prover skjutsade basse hem smurfen till tyresö. När basse kom hem hade vi egentligen tänkt dra ut. men jag mådde så sjukt dåligt, trodde lite att jag skulle avlida. den här gången va de faktiskt inte hypokondriskt, inte säker på va de va men de måste vart någon slags urinvägsinfektion eftersom att jag kissade blod.. så vi stannade hemma och han fick dras med en gnällande sara resten av kvällen :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0