första ring

kollade nyss på några filmer som jag och sandra spelade in i skolan när vi gick i 1:an, en dag när jag hade med mig filmkamera. Fyfan va jag saknar den tiden, den klassen, dom människorna. Vi va fan den ultimata blandningen, vi va lika mkt tjejer som killar om inte tillochmed fler killar. (nu har vi 2 killar i klassen) Jesper hade långt hår och piercing, markus gick i våran klass och va blond, mattias gick fortfarande i skolan och i våran klass, ålänningen (niklas) gick fortfarande i skolan och i våran klass, martin hade inte gått om än så även han gick i våran klass, jag sandra och moa umgicks hela tiden och va dom som hördes och syntes mest. just när dehär filmerna är inspelade så är de sommar och de ser så jävla härligt ut. dessutom va de rellativt lätt i skolan och allt flöt på som de skulle, damn va jag saknar de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0