Dag 19 – Detta ångrar jag

alltså jag har gjort måånga misstag i mitt liv, men de är väl sånt man lär sig av? men de finns saker jag ångrara att jag INTE gjorde.. men de orkar jag inte gå in på.
något jag har tänkt på på sistone är att jag har valt så sjukt fel gymnasie linje. jag kunde valt annu mer fel men iaf, vad tänkte jag på?! jag tycker inte om att laga mat? inte ett jävla dugg. jag är inte intresserad av att bli turist-guide, jag kan ju för fan i ens snacka engelska ordentligt, jag är heller inte sådär jätte intresserad av hälsa.. vad finns då kvar i HR linjen.. inget?
jag borde valt estet eller media. jag va nära på att välja estet. men va rädd för att jag inte skulle palla, för jag tyckte inte att jag va tillräckligt bra på att rita.. men vafan man går de ju för att bli bättre?! aja vettefan va jag tänkte asså. de senaste veckorna har jag tänkt på att jag verkligen borde valt media. jag tror de hade vart mer min grej.. eller estet som sagt. va annorlunda allt hade vart om jag hade vart något annat. mitt liv hade sett helt annorlunda ut, iaf min vänskapskrets.
men man kan inte gräva ner sig i de förgångna. gjort är gjort, och de är bara några månader kvar av skolan. synd bara att man inte går ut med den utbildningen man egentligen vill ha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0