Dag 18 – Min favoritfödelsedag

dehär har jag däremot koll på.. tror jag.
jag tror att de va när jag fyllde 15 och vi satte ihop mitt födelsedags firande med kräftskiva i augusti (fast jag fyller år i juli men då är typ alla bortresta) alla i familjen på mammas sida va där och vi hade super kul. även christian va där. de va den näst sista gången han va med på ett "födelsedags firande" av mig. den sista gången va under samma tid som vi va i norge för att anna precis hade fött Elsa (så hennes födsel och min födelsedag sattes ihop denna gång). de va också sista gången jag träffade honom, några månader senaste kom han till sverige över 2 dagar typ och jag visste inte om de för jag sov hos min dåvarande kille så den gången träffade jag honom inte.

De bästa med min 15års dag va som sagt att alla va där, men också för att vi satte ihop de med kräftskiva så de vart kräftor istället för tårta JAG ÄLSKAR KRÄFTOR! den finaste presenten va ett guldhalsband med min dopring på som jag fick av hela familjen och sen dess nästan alltid har på mig.

hittade bilder från den dagen

Janet va gravid

Teppas fanns

här "skoj bråkade" anna och christian, han står bakom henne..

eller man kanske säger framför i dehär fallet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0