Dag 15 – Mina drömmar

definiera drömmar.. de kan ju vara drömmar om framtiden t.ex. eller drömmar man har om nätterna. jag tolkar de som nattdrömmar för de andra kan jag inte riktigt orda om bara sådär för jag vettefan va jag har för såna drömmar egentligen.
menmen nattdrömmar.. hmm.. de är skumt när man minns drömmar jätte tyligt som man drömmde för jätte länge sen. just nu drömmer jag mest (OM jag överhuvudtaget drömmer, de händer inte så ofta nu förtiden) om gamla vänner som jag inte träffat på jätte länge, t.ex. så drömmde jag om tobbe och kim (pOoh och riiku xD) för inte så länge sen. sen kommer jag typ inte ihåg mina senaste drömmar faktiskt.
jag saknar att drömma, älskar att drömma skumma och härliga drömmar. men jag hatar faktiskt mardrömmar, hatar att inte ha kontrollen i de situationerna och hatar att vakna ur en mardrömm utan att någon ligger bredvid som man kan väcka och tvinga vara vaken tills man somnar om. varför jag hatar mina mardrömmar är för att jag oftast drömmer om olyckor och mördare, saker som alltså kan hända när som helst. och ibland i dom drömmar så är även ett stort ansvar inblandat, typ som att min lillasyster sofia är med och att jag måste skydda henne och se till att hon är i säkerhet innan jag kan fly och skydda mig.
jag älskar att drömma lucida drömmar (över kallat klardrömmar). när man är medveten om att man drömmer och i olika grader kunna styra över dom. de har inte hänt många gånger, önskar faktiskt att jag kunde drömma de oftare. "Det talas om att folk som får klardrömmar har stor hjärnkapacitet." -Wikipedia

NU LACKAR JAG! för i helvete hajar är överallt! sökte på mardrömmar på google för att hitta någon bild och såååklart kommer mina mardrömm upp på en bild. en annorlunda bild från vad jag har sett, hajen kommer upp ur vattnet och har såklart öppen käft så jag typ kissar ner mig. men den typ ler, fast alltså den gör inte de, men munnen är förmad så, fast öppen. ÄCKLIG VA DEN IAF! .. och jag måste gå o kissa nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0