Dag 11 – Mina syskon

VARNING detta kan verka lite krångligt, men gör som jag o lägg inte ner någon större energi för att fatta.

den förstfödde; Jocke. även kallad farbror joakim i lillasyster syfte när vi va små. vi har samma pappa men inte samma mamma. inte alls 100 på hur gammal han är nu. 22 tror jag.. inte träffat honom på typ.. hur länge som helst.

lillasyster nr 1; Sofia. den av alla mina syskon jag har mest kontakt med, bråkar mest med osv. här har vi samma mamma med inte samma pappa. både jag och sofia bor hos mamma på heltid. hon är 13 snart 14.. de är en förjävlig tid att behöva bo under samma tak.

lillasyster nr 2; Lovisa. har inte träffat på jääätte länge. när vi va mindre så va jag hennes idol! hon ville göra ALLT jag gjorde, då tyckte jag de va störande men nu är de ju bara ballt att man har haft ett fan ;) jag tror att hon är 12 och ska fylla 13 snart. vi har bara samma pappa.

lillasyster nr 3; Amanda. har inte heller träffats på länge. en riktig sköning när vi va små, inte så tjejig då utan gillade att vara pajas. 10 eller 11 år. samma pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0