Dag 06 – Min dag

dagen började med att jag vaknade i Basses lastbil eftersom att jag följde med honom på jobbet igår och han va tvungen att jobba hela natten så de blev att sova i sängen ibak på lastbilen medans han jobbade, mysmys. sen åkte vi hem, han åkte hem och la sig och jag va tvungen att åka till norrtälje på en gång eftersom att jag hade en tid hos tandläkaren kl 08.15 .. INGA HÅL! iaf inga stora som behövde lagas. sen va de bara att gå i 24 minus till skolan för att göra svenska b prov som gick relativt bra. eftersom att natten bara bjöd på 4 timmars sömn höll jag halvt på att avlida. så jag drog ut på en liten promenad istället, gick ner till piercingstudion i norrtälje för att kolla om någon va där och hade tid, då va de inte öppet så jag satte mig på ett café och tog en varm chailatte för att värma upp kroppen, de va halv mysigt, fast ganska segt att sitta själv o vänta på att studion skulle öppna. sen kom Erica ner till stan för att hänga med o pierca mig men då va han "som jag litar på" inte där så de vart inte av idag heller!!! kanske drar in till sthlm i morgon och fixar. efter de åkte jag till Basse där de segades lite framför tv:n. slutligen åkte vi hem till mig. jag käka och duscha och nu sitter vi här. blir väl till o kolla på nått snart. skola i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0