Dag 01 – Presentera mig själv

Me, myself and I
alltså till att börja med är jag semst på dehär OCH på att stava (sämst) för att presentera mig själv.. jag bor tillsammans med min mamma och min trettonåriga-jättestöriga-superbitchiga lillasyster. de är krig här hemma var och varannan dag, jag är för de mesta inte inblandad, men kan lyckas bli de iaf. spenderar inte sådär jätte mycket tid hemma nu för tiden, utan vistas ganska mycket i villan hos bröderna junhager.
jag går fortfarande i skolan, jag ogillar skolan nu för tiden, längtar sjukt mycket tills de är över, fast får ändå panikångest när jag försöker komma på vart jag ska ta vägen efter skolans"trygghet"

jag själv personligen är jävligt lätt retad, irriterar mig på minsta lilla och börjar hata väldigt lätt. vilket jag antar att många stör sig på, för de mesta försöker jag vara tyst istället för att visa mig arg och irriterad på folk (eftersom att de oftast handlar om en skitsak) men de är inte alltid de går. jag blir sjukt grinig när jag blir negativt tillsagd. jag önskar att jag kunde väldigt mycket som jag inte kan (saker som går att lära in, men jag är för lat) där har vi en sak till som beskriver mig gallant, lathet. jag är lat men kan ibland få någon slags kick och göra massa saker på en gång (händer ganska sällan) .. jag är glutenallergisk (wohoo intresse-smurfarna hoppar) och om jag äter gluten (vilket händer ibland) så blir jag dum i huvudet, osmart och seg. jag typ tycker om djur jätte mycket för de är fett tysta och förstående (tönt) speciellt mina egna Ebba och Elvis (amstaff) white stripe och spott (katter) fast jag är allergisk mot katt -.- min absolut största fobi är hajar, jag kan inte ens kolla på en 1x1 cm liten bild på en haj och knappt tänka på dom. jag har problem med känslor..
nu har intresseklubben sprängts av överbelastning och jag kommer inte på något mer så jag sätter punkt här .

Kommentarer
Postat av: Sportson, Sportson..

Hahahahahahaha bröderna Junhager! :) dom är så sköna.

2011-02-09 @ 15:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0