ny dag nya möjligheter. fyfan va skönt!

idag tycker jag så synd om dig, de är så viktigt att de är bra stämming i gruppen och de va bäst för ALLA att jag slutade men du som tror att allt är så bra nu har ingen aaning om allt skitsnack som rör sig i "gruppen" speciellt om dig lilla vän.b
mendan jag mår sjukt bra idag, de va faktiskt en lättnad och nu ska de tas nya tag. du hade rätt, de va bäst för alla, jag mår bättre utan de som du tycket är så bra, GEMENSKAP, VÄNSKAP och att alla triiivs så bra. ja du kan ju försöka tro att den beskrivningen stämmer. "jag ska nog vara sjuk i morgon" "jag är så less på dehär" "dålig planering varje gång" .. och är de någon som har ett privat liv eller vet faktiskt alla allting om alla?!

WOW i feel good dananana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0