jobbig natt som slutade med lergigan

hos läkarn igår igen och proverna visade NADA! så fick gå tillbaka dit idag för att ta nya.
igår vart de ingen skola eftersom läkarbesöket tog en stund men satt och pluggade i över 4 timmar så slapp ångest senare på kvällen :)
på kvällen la jag och basse oss för att kolla BB så ser jag i ögonvrån att något rör sig, en spindel, ca 1 cm stor kryper på kudden!! dödar den och lägger mig ner. sen ser jag att de rör sig på dörren, jag flyger upp ur sängen och basse frågar vad de är. då pekar jag på dörren där de sitter en stor sån där jätte snabb spindel. jag ställer mig upp i smått panik och tar något att döda den med, sen skriker jag åt basse att om vi inte dödar den där och den springer iväg så åker vi hem till honom. och som ett litet barn börjar jag hysteriskt böla, de va lixom droppen. basse tar boken som jag hade tänk döda spindeln med och försöker få tag på den men såklart så hinner den dra, till slut får vi tag på den och jag klär av mig för att gå och lägga mig igen. då är jag så uppstressad så att mina ben är helt svullna och rödprickiga. en lergigan får mig att somna.
haha hade allt runt om kring den här händelsen vart normalt så hade den inte blivit så jävla dramatisk xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0