idag är de lördag..

och igår va de fredag, och då köptes de massa glass och choklad sås som stelnar på glassen och så hyrdes de 2 filmer :D så vart de mys med älskling till BB! efter de slog vi på en av filmerna, den heter puss och den sög! vi va fan tvugna att stänga av innan vi kommit över halva. så jävla dålig och den rekomenderas INTE!
dag har vi BARA slöat, jag har mått illa, kallsvettats och vart nära på att svimma hela dagen de har sugit nganska ordentligt. men nu mår jag bättre och nu ska vi se den andra filmen som heter black snake moan. den verkar betydligt mycket bättre. ikväll hoppas jag verkligen på att få träffa min älskade och saknade erica på en vinare. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0