ibland förstör facebook min dag

nu ska jag gnälla lite och tycka synd om mig själv, nä jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska göra. varför facebook förstör min dag?
- för att många gånger när jag loggat in på senaste så finns där nya bilder, från tjejmiddagar bestående av NÄSTAN alla tjejer i klassen. de är inte bara en gång.
känner jag mig mobbad? Nej :P
känner jag mig utanför? nja
jag kanske inte vart den bästa på att hålla mig i närheten men jag är en och ni är över 10. jag vet inte riktigt vad jag vill få ut av detta, jag kunde bara inte hålla mig tyst längre så brast ut lite här. de är så sjukt tråkigt som de är nu, jag går i 3:an och de är studenten snart och har ingen gemenskap alls längre. de är väl självklart mycket mitt fel och det pga att jag mår skit nu, och har ångest förgämnan som är värst på morgonen, men de blir inte bättre av att efter varannan helg logga in på facebook och se att man ännu en gång har fallit 2 steg bakåt. just nu vill jag bara gå ut skolan, börja jobba och börja om på noll.
nu blir de BB och trycka i sig glass som om de va de sista jag åt.
jaja mycket gnäll också, men jag va tvungen den här gången.

Kommentarer
Postat av: Isaabb

vii ska träffas snaaart. laalaaa... på loovet ska vi varaa jäättteee mycket!!!!

2011-04-06 @ 17:52:44
Postat av: Sara

ja min älskade vän de ska vi! :D

2011-04-06 @ 18:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0