Sovmorgon uppskattas

SOVMORGON uppskattas sjukt mycket! och de hade jag idag till 11.45.. men bussar måste passas så va tvungen att åka 10.15 men sovmorgon vart de iaf :D Och så fick man ju lite dötid över efter som att mitt huvud inte vill att jag ska sova när jag får... dötiden spenderade jag iaf med kameran så nu får den som läser dvs du, stå ut med lite bilder så miiiig >.<

Ibland är de inte ens värt att fråga
Snart kommer kim :D iiih va jag längtar tills jag ska få irritera sönder honom (:
Alex kom hit med en cigg till mig tidigare för jag va ju sjuuukt sugen på en nattcigg så nu ska jag tyvärr ut och röka den, men jävlar va gott de ska bli! Har faktiskt rökt typ en halv cigg tidigare idag så lite förtjänar jag iaf. Sen blir de iaf sova för imorgon har vi ingen sovmorgon och nu är jag rejält trött. Godnatt alla glada (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0