Politik, värmefläktar o "barndomskärlekar"

När jag kom hem från skolan i går runt halv 2 gick jag och la mig på en gång och somnade och sov till 5.. hur skönt som helst. Vaknade av att jag hörde att Anna och Elsa va här (: bjöd mamma på en av mina öl, men dom passade inte så fick dricka upp den själv :P Sen vart de sjukt god middag, Anna och Elsa åt här sen åkte jag in till Norrtälje och träffa Erica. Vi slog oss ner på en byggställning och pratade som vanligt om allt mellan himmel och jord. Vi kom in på politiksnack och stannade vid samtalsämnet ganska länge. Förvånande med tanke på att vi aldrig brytt oss om de tidigare, men när man väl får vara med och bestämma så kanske man borde ta ställning till nått.. hmm. Efter några timmar av pratande, drickande och rökande utomhus så vart de jävligt kallt så vi drog till trädgårn och träffade några brudar från min klass. De vart nog inte mer än en halvtimme där sen drog vi till .. va tusan de nu heter. Där va iaf Lammis och nazai och några vänner till till Erica. Efter en stund där drog jag och Erica ut igen för att dricka en smirnoff så jävla kallt som de va så tog vi oss till station och stod och kramades med en fläkt som blåste ut varm luft. sen gick vi tillbaka. Lammis har alltid vart dryg mot mig, jag har aldrig tagit de seriöst men de trodde han så han bad om ursäkt :P härlig kille dedär. Min barndomskärlek lånade ut sin tröja till mig för att jag frös.. Så står man där och tänker att de är rätt kul att man trodde att man inte skulle snacka med någon som va lite ballare än en själv på den tiden. okej vi ska inte överdriva.. jag va inte kär i honom eftersom jag inte kände honom eller ens pratat med honom. menmen haha de är skumt dedär att man ser upp till folk som faktiskt är precis som en själv när man väl får reda på de. Sen vart de en promenad till bussen med Erica och sen hem till varma sängen som då va min bästa vän :P
Avslutar med en söt bild på min bby Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0