.. Nu kör vi? ;)

Wohoo helgen har vart helt perfekt.. iaf nästan! Kim kom i fredags, vi skulle ut till trädgårn men de sket sig så de vart en myskväll hemma och för en gångs skull INTE en massa onyttigt. Sen i lördags vart de drag. Basse har fyllt år så han hade radat upp med massa öl och annat. Kim åkte dit tidigare för att mumsa smörgåstårta och jag fick sms runt halv 5 då han redan är full ;) sen åkte jag och Erica dit, spelade någon slags frågesport och drack massor. strax efter 11 åkte vi till Norrtälje (fick såklart springa sista biten till bussen;P) tänkte försöka ta oss in på trädgårn men efter 10 så va de 21 årsgräns ;/ Men vi drog och träffade mattias, oliver och massa andra, och så drog vi vidare till G's och köpte oss något att dricka, snacka massa underbart skit, rökte och dansade lite smått till gammal härlig oldschool musik ;) Sen drog vi oss mot trädgårn, ställde oss i kön, men gick snabbt ur igen för de va kallt och vi orkade inte vänta för att KANSKE komma in. Vi gick mot teatern där träffade vi moud, min lärare ;D hon va lite smått på pickalurven och de va härligt. hon är så mysig hon! de va typ en kvart tills min buss gick så vi gick upp mot busshållplatsen där jag skulle gå på, där stod Kim och Alex som hade kommit in till Norrtälje någon timme innan för att gå på fest en snabbis. Kim va galen som vanligt och bar upp mig och snurrade ut i vägen så jag vart sjukt yr och smått rädd... DE ÅKTE BILAR DÄR! dum som jag är bet jag honom i axeln.. precis som när han bar mig över räcket på bron över vattnet en annan gång.. inte smart jag vet.. men de är smått panik i de läget så gör de första man tänker på, förlåt Kim som hade jätte ont i axeln dagen efter :( Bussen kom, Erica, Mattias och någon till som jag inte kan namnet på gick vidare, jag, Kim och Alex gick på bussen men Alex av för att de strulade med bussbiljett så han sov hos Sandra istället (: Jag och Kim åkte hem till Basse som redan sov, bäddade, små pratade och gick och la oss. gooosigaste katten sov hos oss, antingen på täcket, under täcker, mellan oss, på Kims sida eller på mig. ingen allergichock WOHOO! älskar nymera långhåriga katten för jag tål dom (: Jag minns förvånansvärt mycket :o Dagen efter natten innan ";)" vart iaf lugn såklart. Basse väckte oss för han ville inte vara vaken själv så gick vi upp och kollade på tv tills jag åkte hem för att äta en välja massa frukost!
Kim och älskling myser ;)

Min tröja är kort och söt (:

Observera.. kattmat på bordet?! .. någon va hungrig?

Fler bilder kommer förhoppningsvis sen. de flesta bilder togs med Ericas kamera och man vet aldrig när man får dom ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0