En september kväll.. öppen eld, öl och härligt folk

I fredags kväll drog vi in till Norrtälje för att träffa massa härligt folk som spenderade fredagskvällen framför brasan på ett berg med musik och öl. Vilket va grymt lyckat till en början, galet trevligt. Alla härliga kisar va där (: Sen vart de lite smått drygt, folk droppade av då och då sen vart de seg stämning eftersom att folk va trötta och drickan va slut. jag och kim hade vart och handlar chips och cola innan vi drog dit som vi hade gömt i en buske för att vi inte orkade bära på de hela kvällen så de hämtade vi innan vi drog hem med sista bussen ;P


I lördags åkte vi till mormor och morfar en stund,
letade efter play station dosa och lekte med Elsa
Kim har förälskat sig i min mössa.. vilket jag förstår,
men nu kan man ju undra när jag kommer få tillbaka den

Avslutar med en jätte seriös puss-bild ;)

(Jag hatar att ladda upp bilder på blogg.se, de tar så sjukt jävla lång tid!)

P.S Kim åkte hem idag, så ikväll får man sova ensam..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0