”gör inte bara där, stå något!” (alice i underlandet)

Idag startade jag och mina 4 kompanjoner ett nytt företag i skolan.. gaah tråkigt.. hoppas de blir roligt, för jag är redan skoltrött!

Slänger in lite bilder från när jag va hos rottweiler valparna, när Elsa o kim va här och på mig själv när jag fick smått fotomani ..

Klicka på bilderna för att se dom större


Slänger också in den ända bilden jag gick på Kim i helgen ^^
Trött snygging <3

Juste.. har inskaffat mig ny mobil (den lilla lila) och jag har bestämt mig för att inte köpa något nytt ciggpaket, rökte upp den sista jag hade för ca 2 timmar sen. Nu ska vi se hur dehär går..
haha vart galet mycket bilder >.< menmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0