Relativt lugn helt i Arboga

NU orkar jag skriva om Arboga resan. Det har vart en relativt lugn helg. inte mycket festande alls som jag trodde, men de har såklart varit mysigt ändå. sammanfattningsvis så vart fredagen lugn för ingen skulle göra något så de vart film och massa cola drickande. Lördagen trodde vi först skulle sluta likadant men de vart lite chillkrök hos Marcus med lite folk, öl och ett eget ölspel (familje geniet) Sen kom Sandra på en cigg och sen drog vi till Dennis tror jag han heter.. där va de segt som fan.. tycker jag iaf. efter de drog vi hem.
Söndagen spenderades till 98% i sängen. vi kollade på massa lost avsnitt och någon enstaka film tror jag, åt massa godis och chips och drack cola ;)
kl 1 på natten åkte jag med pappa hem i lastbilen... sov 3 timmar sen va de skola.

Så kan de gå en seg fredagkväll ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Galet snygg han är:)

2010-09-21 @ 16:58:17
Postat av: Sara

Hmm kan de möjligtvis vara kim själv som har kommenterat eller någon som inte vågar stå för att den tycker att han är snygg? ;) klart han är snygg!

2010-09-22 @ 12:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0