Piercing eller inte piercing.. det är frågan!

Efter en låååååång skoldag med 3,5 timmes håltimme av kortspelande drog jag ner på stan snabbt och köpte en piercing till läppen.. imorgon händer de (kanske) men den är typ mega för stor så kanske inte blir nått i morgon iaf :( vilken är jävligt synd för om de inte händer i morgon så måste jag vänta i 2 månader. För om 2 veckor har jag praktik och då kan jag inte pierca mig eftersom att jag måste ta ut den på arbetstid vilket naturligtvis inte går om den är ny och praktiken varar i 5 veckor såå jaa de blir ju inte för ens efter de då, och jag vill göra de NUUU så hoppas de går som de ska i morgon och att jag hittar en ny piercing eller de kanske funkar med den här så länge. HÅLL TUMMARNA!

Dessutom så smsade mamma mig i morse och skrev att jag kan få 300 om jag vill åka till Kim :D Så de ser ut som de blir en Arboga resa i helgen. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0