Orientering... nej Mys med brudarna... JA!

Orientering idag. Vaknar upp ganska taggad eftersom att Ebba skulle med mig hela dagen! Kollar ut och ser att de spö regnar. Ebba hatar regn.. älskar att va ute, gå och springa. men kyla och regn är inte okej för henne så jag kände att jag inte kunde tvinga med henne ut och då sket jag själv i de också.. De regnar fortfarande.. dehär suger.
Men snart jävlar blir de nice! om ca 1 timme åker jag till Norrtälje, hem till Emelia där Isabelle också kommer vara. Kvällen kommer bestå av middag, efterrätt som Emelia gjort glutenfri bara för min skull <3 Sen blir de Idol och massa massa mys och så klart övernattning ;D Skoja inte, va jag har längtat efter en sån här kväll med brudarna (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0