Operation; vagina!

Kollar på en dokumentär om tjejer och kvinnor som inte är nöjda med sitt underliv och plastikopererar sig! OMG finns de ideal för hur en f*tta ska se ut också?! Jag kan förstå att man inte är nöjd med allt men hur ser då den perfekta f*ttan se ut då? Alla ser ju olika ut på alla sett och vis, och definitivt där? Missnöjdhet och smärta! i onödan, vem kan döma egentligen?
haha asså jaa här sitter jag och skriver om de kvinnliga könsorganet offentligt men vafan ska världen ta vägen.. blev bara så chockad/ledsen/arg.. klart att jag visste att det någon gång förekom operationer men inte att de va så vanligt att vara missnöjd och tillochmed operera.. 

Dessutom vill jag bara nämna att de sjukaste är ju könsstympning
som förekommer i vissa religioner. jag frågar mig bara "hur fan kan man?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0