Rubrik lös

jobbade igår från 3 till 10. Så grymt mycket roligare att jobba på kvällen när de är bokningar. Igår va de Tex modevisning för lite äldre, hur mysigt som helst. Men trött vart jag! Trotts tröttheten drog jag in till Norrtälje för att gå på g's med Erica o Isabel. Sen kom även Mattias, Olbe, Rizah och Mackan. När g's stängde drog vi på "efterfest" hos ett par där den ena av dom låg och sov, de tog dock ett jävla bra tag för oss att komma dit. Vi gick den sjukaste omvägen jag någonsin gått tror jag.. för vi hittade inte först :P När vi skulle dra därifrån vart de massa knas, vissa mådde inte så bra, vissa visste inte vart vi va och jag hade ingenstans att sova. Men de löste sig i slutändan. Åkte hem tidigt idag. Trött, hungrig, illamående på en gammal buss på en riktigt svängig väg ;s som dessutom tog en timme fast de kunde ha tagit 20 min.. hehe väl hemma däckade jag i sängen direkt. Vaknade runt halv 3 av att rammstein spelas skyhögt utanför min dörr. hmm mamma städar på en lördag när jag behöver sova ;P menmen då gick jag upp och gjorde frukost. mackor med massa grönt på och ett glas juice! kände att jag behövde näring. Resten av dagen har jag kollat på Fast and Furious och Transformers och sovit fram och tillbaka hela tiden. Nu är Kim här och vi ska enbart ta de lugnt och kolla på film

Han vi va hos, ägare till hous of pain (tatuerings studion) målade as bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0