Party like a rockstar

Igår kväll drog jag hem till Emelia direkt efter praktiken så hann inte skriva över huvudtaget.. men va spelar de för roll :) Hos Emelia blev vi bjudna på mat, och där för-festade vi även innan vi drog till mobergs. de va snö på marken när vi skulle gå?!? fyfan, de är för tidigt! vissa beställde iaf en taxi för att de va så kallt. Hade aldrig vart på mobergs tidigare, alltså vill man ha riktigt party med stort dansgolv, party belysning, dans musik, men ändå kunna sitta och chilla i en mysig soffgrupp eller kanske gå in i blackroom och lyssna på annan musik eller kolla på band så är ju mobergs ett bra ställe (y) Och jag hade riktigt kul igår. Kollade först på ett band som spelade sen drog vi med dom upp på dansgolvet och dansade oss i stort sett genom hela kvällen tills de stängde. Men de va ju rena självmordet att gå ut och röka när jackan fanns i garderoben.. svinkallt. kände mig smått som 5e hjulet senare på kvällen när Isabelle och Nicke hade gått hem och Emelia o Cecilia hade hittat sig varsin kille. Saknade min Kim lite smått. de hade vart kul om han hade hängt på. Sen hade ingen kontanter eller ett kort som taxin tar så vi fick gå hem och så klart vart de en sväng till statoil för de sugna. Jag har sovit 4 timmar och nu hade jag tänkt sova lite till. Godnatt!
P.S. tro mig bilder kommer ;) men jag måste få dom först , min kamera hade en tendens att inte vilja funka igår, Men Cilla och Emelia hade kameran med sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0