God höst

Ååh fick en sån jävla saknad till julen idag. alltså jag hatar när de är kallt och blött men jag älskar att sitta inne med myskläder, sockor och en kopp varm choklad, då de är fint pyntat hemma och snön är nyfallen o vackert vit (åh va poetisk jag är..) nej men seriöst så är de så jävla underbart. sen när man ska gå ut är de mindre roligt ._. de kan vara mysigt att vara ute också. men 10 ton kläder på sig, jag fullkomligt hatar att frysa! längtar tills jag ska köpa julgrejer till rummet. som tex gardiner och sängkläder (ny matta.. men de har inte med julen att göra) åååh MYS! Nu sitter jag här med en kopp varm soppa och kollar på allt jag vill köpa (fast inga pengar finns) 

Tycker dom va balla, inte för juligt men ändå juligt :)

och jag bara älskar de här sängkläderna ;P
fin fint (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0