Hello friday

Nä sorry nu är de dags för en uppdatering. Har haft praktik hela veckan och har vart helt slut varenda kväll när jag kommit hem.. de är jobbigt att jobba.. skolan är ju ingenting.. MEN de är roligare att jobba och man slipper att arbeta hemifrån (läxor) . Iaf så är jag på Bistro i Rimbo ;P När jag kommer hem så slänger jag mig i sängen och kollar på kungarna av tylösand på kanal5/play .. Jag vet att typ massa hatar de, VARFÖR?! de är ju svin kul xD dels så älskar jag att kolla på överdrivna program och när folk gör bort sig. Men sen så har dom ju sjukt kul och jävlar va roligt de skulle va att hade sådär på somrarna. Okej jag är sjukt fest sugen! Vill dra på en riktig dunder fest, men ikväll ska jag vara hemma med lillasyster och ebba så att mamma kan gå ut med jobbet och bli snurrig i skallen ;) de unnar jag henne verkligen så jag stannar hemma ikväll.. men om hon skulle komma hem skaplig tid så kanskeee.. haha ja får se hur kvällen ser ut.. men tillbaka till saken kanske. Jo sen käkar jag och sen kollar jag på Idol (alla mina favoriter har gått vidare:D) Sen kolla facebook och sen somnar jag så mer än så har veckan inte blivit.
JO igår var de Zumba som jag har börjat på, skit kul och skit jobbigt. älskar träningsverken efteråt :)
Jag börjar sakna Kim nu, ingen aaaning om när vi ses igen. men så är de man vet aldrig säkert när nästa gång blir. Men den som väntar på något gott.. blir inte fet iaf ;) Ha en härlig fredag du som läser. Jag ska ligga i soffan och pilla mig i naveln .. eller så går jag en hurtig långpromenad med Ebba sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig med<3

2010-10-03 @ 02:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0