The last airbender, bra film?

Kortfattat så vet jag inte va jag tyckte om filmen i söndags. Besviken vart jag iaf, jag trodde att den skulle vara mycket bättre. Bilden va dålig.. och den är lixom roligare i serien. Sen jämförde jag mycket med filmen vi såg i lördags och den va ju så sjukt bra så de blev lite som eld och vatten? alltså jag hade gärna kunnat vänta tills filmen kom ut på dvd istället. aja nog om de
På fredag har Saw 6 (tror jag de är) premiär. 3D såklart. Är jävligt sugen på att se den. Får se om de kanske blir ytterligare en kväll men "bio-gänget"

Kommentarer
Postat av: Basse

Den var sämst! hoppas på Saw 3D istället!

2010-10-26 @ 21:02:51
Postat av: Sara

Ja den verkar ju vara galet grym iaf!

2010-10-26 @ 22:37:07
Postat av: Anonym

Det är så bra att BIO finns. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-26 @ 23:01:59
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0