Snart kommer dom hem!

Juste hittade bilder på kattungarna som jag tog för typ en halv vecka sen när vi va och hälsade på dom. dock är de tagna med mobilen, vilket är sämsta kameran i världen? Om mindre än en vecka kommer dom hem, åh va jag längtar. De va riktigt länge sen man hade kattungar som sprang längs fötterna och klättrade i kläderna. blev ju allergisk för ca ett år sen? Men det verkar gå bra med långhåriga katter. det är för att man typ är allergisk mot deras hud eller nått i huden och när de har lång päls så kommer man inte åt de lika lätt, va jag har hört, för de som ville veta :P

Så sjukt söta, dock (vilket jag säger/skriver en hel del nu)
är den här inte våran. Våra är svart vita och såklart minst lika söta ;)

här har vi däremot en av mina blivande skönheter.
men ja man ser ju inte mycket..

Vi har ännu inte kommit på några namn. Kim har föreslagit Rambo och Rocky. Jag är rätt sugen på Rocky men vet inte och jag behöver ju 2 namn. förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0