Lets make a list

Senaste:
1. Meningen du sa?:
Ja, jag ska
2. Personen du pratade med?: Mamma
3. Du fick sms av?: Kim
4. Du kramade?: Anna (moster)

Idag:
5. Kläder?:
Svarta jeans, svart tröja (servering) Nu- Mjukisbyxor
6. Sämre än igår?: Att jag högg mig i fingertoppen med en kniv

Imorgon:
7. Är det:
Tisdag
8. Planer: Praktik, kanske simma

Favorit:
10. Nummer?:
7 men har inte fått någon tur ännu
11. Färg?: Beror på vad de handlar om
12. Årstid?: Sommar, höst (lite)

Frågor och svar:
13. Saknar du någon?:
Ja
14. Humör för tillfället?: Stressad och onöjd .. missnöjd kanske de heter 
15. Det första du gjorde i morse?: Vaknade
16. Vad åt du sist?: Choklad
17. Vad irriterar du dig på?: Människor som jag tycker om som är onödigt dryga
19. Vem tänker du på just nu?: Personen som just va dryg
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Nej de finns de nog inte plats för.. jorå men inte nu
21. Vart reste du sist?: Utomlands: Norge? Sverige: Arboga
22. Vad gjorde du igår kväll?: Myste framför tvn
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Mamma
24. Ler du ofta?: Hyfsat
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): Jobbigt att de går att välja kreativitet just när jag behöver de. Men kärlek antar jag
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Ja man kan ju alltid prova
27. I vems säng sov du i natt?: Min
28. Vilken färg har din tröja?: Svart

Sorg:
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?:
Ja
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Ja
31. Gråter du när du skadar dig?: Oftast inte, men de händer

Lycka:
32. Är du en glad person?:
Det är väl ändå till och från? Men visst försöker man alltid vara glad
33. Vad gör dig glad?: Det är nog en hel del. Nostalgi, fina kommentarer, tecken (nej jag skrev inte fel, för jag menade inte tv-spelet) underbara människor, pengar.. tyvärr m.m. 
34. Önskar du att du var lyckligare?: Vad betyder ordet lycka egentligen? Man kan inte sammansätta allt i ett ord. Visst är jag nöjd med de mesta men de finns saker som förändrat mitt liv negativt som jag hellre skulle sluppit
36. Kan musik göra dig glad?: Ja, helt klart

Kärlek:
37. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"?:
Ja
38. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det?: Ja
39. Har du en flick/pojkvän?: Ja
40. Är du nöjd med det?: Ja
41. Är du kär?: Ja, Nu blev de en jävla massa ja här

Hat:
41. Vem hatar du verkligen?:
Ibland vill man hata men varken får eller kan. De finns nog ett antal
42. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Nej, inte va jag kan komma ihåg iaf
43. Är du en mobbare?: Har vart, vill tillägga att de ångrar jag innerligt
44. Har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta?: Har hänt flera gånger
45. Har du blivit sviken någon gång?: Har väl hänt

Skolan:
46. Gillar du skolan?:
För de mesta. Men börjar få svårt för de, får hoppas på en bättring
48. Värsta ämne?: Matte
49. Har du spytt i skolan nån gång?: Nej
50. Är skolmaten god?: Den duger väl, vad kan man förvänta sig med Moderaterna i styrelsen

Nostalgi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0