Jaha?!?

Mensvärk..? nej. Gravid..? nej. Gravid+missfall..? nej. Påväg att dö..? nej. Allmänt jävla konstig..? näe.
Hmm ja de värsta hade man ju funderat ut iaf. Ont precis under magen så att man knappt kan gå, sprider sig till ryggen, behöver kissa konstant hela tiden, KISSAR BLOD?! äsh sover på saken.. men mor min körde in mig till sjukhuset idag för att kolla läget, urinprov check. Hmm läkaren tippar på urinvägsinfektion och skriver ut lite piller.. Det är säkert de. men jag lovar att han gissade ganska vilt ändå för de va precis den uppfattningen jag fick :P Men jag tycker att nu för tiden rycker de flesta läkare bara på axlarna och ber en komma tillbaka om de inte hjälper.. får hoppas på dessa piller hjälper då.. ganska drygt att springa och kissa hela tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0