Halloween sminkning och bio ikväll

Sista praktik dagen idag, skönt. Fast i morgon ska jag tillbaka, men då är de jobb (y) hur som helst, när jag kom hem idag va de bara att börja direkt med att sminka och fixa Sofia inför halloween-dasco i skolan.
Mer än så har inte hänt idag ännu. Nu ska jag ta en powernap på typ en halv timme innan jag ska käka och göra mig ordning. Ikväll blir de Bio (igen) med samma gäng som tidigare, fast ikväll joinar även Alex. De blir Saw 3D! Fan va grymt de kommer bli! De blir inte i Uppsala, utan i Täby pga att Saw filmen visades i den dåliga biografen i Uppsala, plus att de bara fanns dåliga platser kvar. nä, time to sleep! 

Små brudarna är taggade för party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0