En hyfsat grym lördag

Igår på Ålands båten satte vi oss i baren de första vi gjorde, och de va där, i taxfreen och i rökrummet som vi spenderade den mesta tiden på båten, riktigt trevligt var det. Men ingen hade med sig kamera, jag trodde att jag hade med mig min men den va såklart slut på batterier. riktigt tråkigt faktiskt. men vart några enstaka bilder med mobilen. Jag fick skriva min autograf på en arm ;) som tack så fick jag en ubåt ritad på min arm. Dessutom ritade ankan mig, Erica och henne själv på spicys överarm och skrev att han va våran bitch. Efter båten vart de en trevlig bussresa hem. Vi började sjunga och hela bussen hängde på, alla verkade skit nöjda. dock fick jag idag veta att någon enstaka hade klagat och skällde ut Erica när hon ringde för att fråga om de hade hittat hennes plånbok som hon hade glömt på bussen (igen;) Jag vet inte hur man laddar upp egna filmklipp på bloggen, hade vart kul men den finns på min facebook iaf. När vi va tillbaka i Norrtälje drog vi till G's en stund men där va de tråååkigt som tusan så vi drog hem till olbe där dom satt och förberedde sig för fest. Vi drog på fest i kviskhamra och den va riktigt lyckad, festen med mest drag på länge! tyvärr vart de inget dansande vilket hade vart kul för de va länge sen jag dansade loss ;/ får blir ändring på de! kvart över 1 va jag tvungen att dra för att åka hem med sista bussen fast jag inte alls hade någon lust! kändes verkligen skit tråkigt att åka.
Rökrummet

G's

Festen. Olbe och Mattias klantade till de och spillde på
golvet med duktigt nog torkade upp efter sig (Y)

Kommentarer
Postat av: ericca

kan det vara jag som står där och klappar mattias på huvudet(A)

2010-10-05 @ 22:23:47
Postat av: sara

haha ja de är de och din hand är himla söt :)

2010-10-06 @ 07:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0