Bojkotta marknaden? nejdå!

Det blev inget CV igår. glömde totalt bort att jag skulle gjort de igår så jag gick på marknaden (som jag egentligen hade bestämt mig för att inte gå på, men träffade massa härliga människor som skulle dit så hängde på) först va de jätte mysigt och man träffade allt möjligt folk som man tex inte hade sett på länge. Såg dessutom Minnah från idol :P Sen drog jag och erica och köpte cigg och när vi kom tillbaka träffade vi inte en enda igenkännbar människa.

Idag kommer Kim och förhoppningsvis så kommer vi att kunna träffas, men de är en MASSA. Efter dansen idag så drar jag in till Rimbo med erica och drar runt på marknaden en stund. kanske blir de som förra året ;) men nu ska jag äta frukost och sen dra till praktiken. Hade (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0