Bläää

Jag orkar inte bry mig om folk just nu. jag orkar inte bry mig alls.. happy people pass my way och ser mig inte idag/ längre. hör inte av sig och verkar inte gilla den ena sidan av mig som jag är ibland.. låter som att jag är schizo. men nej, jag har en blandad personlighet, blandat umgänge på olika håll. och jag älskar deras helt olika personligheter riktigt mycket. tex så festar jag på olika sett beroende på vilka av dom jag är med och de är hur skönt som helst att kunna ha de så. men de känns som de kan få konsekvenser. (självklart så är jag mig själv hela tiden. de är ju de jag säger, blandad personlighet) jag kan ha helt fel nu, jag vet inte så jag skriver bara på känsla just nu. vill vara att folk ska sluta säga en massa saker till mig som inte verkar stämma för att sen bete sig skit konstigt och de ena en de andra. Jag skulle verkligen önska att en person började berätta saker för mig.. istället för att jag ska få höra de från någon annan. vilket egentligen inte rör mig MEN Jag trodde vi sa sånt till varandra, jag har berättat för dig men du håller tyst? ÅÅH JAG PALLAR INTE varför ska jag alltid lägga ner så mycket energi -.-

Lägger upp en gammal men underbar låt istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0