As skön dag/kväll/natt!

en av dom bästa på länge. men är grymt besviken över att jag va tvungen att dra till mina sista f*tt buss ._. trött på att alltid behöva passa bussar.. Kunde iofs sova hos någon i Norrtälje, men utan mer mat än frukost i magen så blir man inte glad och jag orkade typ ingenting mot slutet.. TRÅKIGT! men de kommer förhoppningsvis fler såna här kvällar i lilla lilla Norrtälje.. Nu ligger jag i mina varma, gosiga och efterlängtade säng. Nu fattas bara Kim så skulle de va perfekt .. eller aa.. kanske iaf ^^ någon miljon och massa god mat på de så skulle de va perfekt kanske.. nä nu rusar jag iväg i samtalsämnen. skriver nog om dagen/kvällen/natten i morgon nu ska jag soova gott. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0