ångestlindrande, lugnande och sömngivande

nej jag har inte uppdaterat på 4 dagar eller va de blir, jag har undvikit datorn så mycket jag kunnat. Har verkligen inte orkat, psyket har inte varit på topp de senaste dagarna, har hållt mig undan för de mesta för att inte blir mer nedtryckt eller ta ut min ilska på andra, vilket jag har lätt att göra ibland så de är bättre att ligga lågt ett tag än att kasta skit på andra som inte gjort nått. Kim har tyvärr fått tagit de flesta smällarna stackarn. Ja så inget spc har hänt mer än att jag vaknat, praktiserat, kommit hem, möjligtvis träffat kim, fördröjt tid och sovit. läste precis Ericas blogg och man kanske ska ta och träffa utbildade experter som kan tala om hur man mår när man inte vet de själv, eller hur Erica? ;) whatever de går väl över.

förövrigt har de ju för fan snöat.. i oktober. kära sverige....
nej de är inte ett dugg okej att de har snöat nu. de är kallt, blött och äckligt ute. snö ska de väl vara i typ december annars får de va. Men ännu en gång så säger jag som Erica "kan de inte bli vinter nu.. då är det snart sommar igen"


Sammanfattar kort i 3 eller 4 bilder
Snö


En vacker syn på praktiken, hade inte bangat
på om de hade stått hos mig istället


Som katt o hund


Tog tillfället i akt och beställde en ring
dock för stor såklart

Kommentarer
Postat av: ericca

<3

2010-10-23 @ 16:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0