3D ftw

vilken jävla cp-bra kväll de vart!
haha asså gårdagen vart ju halv misslyckad. Jag hade tänk mig att bara vara hemma, göra varm choklad med vispgrädde och kolla på idol och sen skulle kim komma. En mysig hemmakväll vilket va ett tag sen. Men istället ville Kim att jag skulle hänga med hem till basse och javisst bara vi kollar på idol va mitt krav. Men istället hamnar vi ute i rånäs där de tydligen skulle flytta grejer så där stod jag i en timme och frös tårna av mig. ganska irriterande, sen fick vi skjuts hem till mig och kollade på remember me (<3!) Så helt fel vart de inte.
Denna dag började med tacos med mamma och syrra (Erica tolka de bäst du vill ;) sen skulle jag egentligen åka in till Erica i Norrtälje för att gå på krogen, men jag hade inga pengar och en halv timme innan jag hade tänkt åka så upptäckte jag att jag inte hade något att åka in på -.- Så då trodde jag att kvällen skulle spenderas hemma, men icke. Kim, Basse och Mackan kom och hämtade mig med bilen så åkte vi in till Uppsala och kollade på bio, Resident Evil Afterlife 3D. helt stört jävla bra film! så sjuka och grymma jävla effekter (uuuuuursäkta de överdrivna språket, men jag kan inte beskriva hur jävla grym filmen va) MÅSTE SES! I'm in love i 3D! om de är en bra film alltså. God bless den som uppfann de. jag va med i filmen lixom.. fan va cool jag va, haha nänu är jag trött. nämen så nu tycker jag att vi ska ses och kolla på saw 5 (som typ ingen av oss hade sett) och sen dra och se den nya saw i .... 3D!! Grrymt sa grisen. Godnatt sa jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0