18e Oktober

Idag drog jag hem fram praktiken lite tidigare. Dels för att jag hade huvudvärk som om jag satt inuti en högtalare med högsta volym. Och dels för att jag orkar inte denna prestations ångesten.. inte idag iaf. Min handledare är på mig stup i kvarten, jag vet att hon måste lära mig saker och ting men hon är på mig som om att alla fel på arbetsplatsen just då är gjort av mig (för att jag är ny?) fast jag vet precis hur de ska vara eftersom jag har hållt på (hur fan skriver man "hållt på" min datorn visar att de är felstavat hur jag än gör) med dedär i snart 3 år.. Jag får skit för att jag står still, fast ingenting över huvudtaget finns att göra, när DOM inte ens kan ge min arbetsuppgifter. Hon är hur gullig som helst egentligen. de är bara de att hon är på mig hela tiden som ger mig prestations ångest och då är de inte de minsta kul att vara där ;/ jag är där hela dagarna, gör de jag ska och lyssnar på min handledare som talar om hur allt ska vara, och går varje dag och hoppas på att DEN HÄR helgen borde jag få helg jobb (för vi har kommit överrens om att om de finns jobb så ska jag få de, men har endast fått en kväll) annars gillar jag stället enorm. Så nu sitter jag iaf och skriver upp ALLA möjliga arbetsplatser som kan tänkas ta emot kvälls och helg jobbare i min ålder :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0