14e Oktober

inga förslag på kattnamn? tack för hjälpen ;) va blyga dåå. nämen nog om katter :P I morse ville jag bara ligga kvar i sängen och mysa heeela dagen, fast de tror jag säkert typ alla ville. Men hur som helst så tog jag mig till praktiken, men har vart jävligt seg hela dagen. Helt plötsligt så säger Anna (en tjej som jobbar där) att jag ska gå ut med nästa beställning, ganska bestämt och då trodde jag att dom va trötta på att jag va så seg. Men när jag kom ut med maten så va de min moster Anna och hennes kompis som skulle ha den. lagom förvånad jag blev, hehe. Anna (moster) hade sagt att hon såg sin systerdotter i köket när hon gjorde beställningen. och då ville Anna (som jobbar på bistro) vara rolig och "överraska" mig.
Blev ingen Dans idag eftersom att svanken värker som ett as, och iomed att vi använder höfterna så mycket så vågade jag inte riktigt va med för om de skulle bli värre. Jag åkte hem till Kim istället och ockuperade deras masagestol! Men sen snodde han sen och då la jag mig på golvet bredvid med datorn och så lyssnade vi på gammal nostalgi musik :)
Nu ska jag äta mackor, dricka soppa och mysa till kungarna av tylösand som jag missade igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0