Fredag, Lördag, Söndag, Måndag

ojoj nu har jag en hel helg att skriva om igen. Ska försöka sammanfatta lite snabbt, är trött som en björn som ska gå i ide..? Har även en hel del bilder att ladda upp..

Fredag - Hälsomässan i sthlm. Dagen började så sjukt dåligt! orkar inte beskriva allt.. minns inte ens allt. men allt gick snett iaf! Mässan va mysig, fast inte riktigt som jag hade tänkt mig. Hade förväntat mig att få prova på massa roliga fitness tv-spel, men de visade inte upp ett enda tråkigt nog, de hade ju vart svin kul att få testa lite nya tv-spel ;) hur som helst, köpte en försenad födelsedags present till mamma och lämnade ut en av mina drömmar i ett dröm-träd. Vi fick även se en tjej som visade sina skills i poledance, fan va nice att kunna de.
.. gillar tanten i mitten!

Efter hälsomässan drog jag in till stan och mötte Kim. Vi kollade runt en stund. Innan vi åkte köpte han ett par jeans och en tröja till mig. iiih va gla' ja blev! När vi kom hem drog vi till Mats o drack lite, de va fett segt o ci drog hem till basse o sov relativt tidigt.
Lördag - Jag och Kim åker hem till mig, somnar, käkar, sen kommer basse och mackan o hämtar oss. Vi drar och hämtar "mongobussen" (en bil med 2 extra säten längst bak) tar med oss Mackan och Malin o åker till Uppsala och ser the other guys. Sjuukt rolig film (Y)
Tidsfördriv

Söndag - Börja med att sova hela dagen typ. Käka Pizza och sen dra iväg på Bio igen. Mackan, Basse, Kim, Jag och Ola tog oss till Uppsala för att se Due Date. shiiiet vilken jävla klockren film! har nog aldrig garvat så mycket till en film tidigare, tårarna bara sprutade. helt underbar, jag rekommenderar den till 100%
Innan bion utmanade vi varandra i air hockey. Roligt att förlora med 2 - 8 mot kim..

Måndag -  Skola.. seg dag. Gjorde i stort sätt inget nyttigt över huvud taget idag. har typ bara suttit och lyssnat på musik o ritat, för äntligen så gick jag lite idéer. Ibland får man ha såna dagar. Kiim drog och fyllde i tatueringen (vart super snyggt, bild kommer antagligen) Sen kom han hit med chips o dipp o vi kollade på K-9:P.I. (Y)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är sjukt gott med skräpmat. :P

2010-11-18 @ 15:25:53
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0