Ta en betala för två!

Skönt dag i skolan, fått mycket gjort och gymmade. Känns bra
Nu är jag så trött så jag inte vet vad jag heter, har sjuukt mycket plugg som måste göras men verkar inte som de kommer bli gjort idag iaf. JAG VILL HA ETT BADKAR! är så jävla sugen på att bara lägga mig ett varmt bad med tända ljus och en riktigt bra ny tatuerings tidning.. men de blir svårt utan badkar. 

Jag skrev i söndags att jag hade en hel del att skriva om från helgen. vad fan tänkte jag få då?! Har hjälp anna att flytta till Rimbo, finns lite bilder från de, men orkar inte ladda upp dom nu (de tar ju 100 år att ladda upp bilder här)
Mobergs i fredags, sjukt kul faktiskt! Smet in i vip där mackan, kim, basse och hela gänget hade köpt en plats. Sen kom hela "mitt" tjej gäng in ;)
Lördagen skulle de först inte bli något speciellt av men jag vart jävligt rastlös och ville vara med Erica! Så jag "tvingade" henne och Jossan till G's. först va de lite segt, Erica bjöd mig på en öl för jag hade inga pengar sen skulle de lixom inte bli mycket mer än så. Men kvällen blev bättre bara för att Erica är så söt. De kom fram en kille och sa till Erica att han vet hur de känns att inte riktigt passa in.. haha tyckte de va kul att han bara antar något sådant bara för att Erica har sin egen stil och inte bryr sig om vad folk tycker (typ, eller hur man ska förklara de) Men han tyckte Erica va vääldigt snygg (som han inte är ensam om att tycka;) så han bjöd mig och Erica på en varsin shot. Ta en betala för två! bjuder man erica, bjuder man mig. hahah nej men de kändes lite så för jag hade inte så mycket med dedär att göra från början. sen när han skulle gå så ville han att Erica skulle lägga in sitt nummer i hans telefon men Erica sket i de och då sa han att hon inte vet vad hon missar ;) vid samma bort som den killen satt vid, satt en snubbe i typ 35-40 års åldern, så sjuuuukt full och flörtade med mig... då kände man sig snygg...!? xD
När killen som bjöd på shoten hade dragit så kändes de som Nicklas som va med oss ville vara lite bättre en honom, han gick och köpte en varsin shot till mig och Erica (6:or, den andra killen köpte 4:or)
haha så de vart en hyfsat nice kväll ändå ;)

Kommentarer
Postat av: ericca

hahaha bäääst;D

2010-11-30 @ 22:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0