SL är inget att hänga i julgranen..

Nä precis. tandläkaren i morse, så de va ju bara att gå upp tidigt *suck* gå ner till bussen och vänta på en buss som inte kommer.. stod där i en halv timme! som tur är så skjutsade snälla morfar in mig till Norrtälje för att jag skulle slippa se ut som "en ner brunnen lada i käften" enligt honom. De tog 10 minuter hos tandläkaren, jag är inte nöjd med lagningen för den är större än min riktiga tand.. de synd inte, men de känns, hoppas jag vänjer mig annars kommer jag reta ihjäl mig på de asså

På väg hem balanserar en dam på ca 60 år med kryckor fram i bussen samtidigt som den åker, hon hade inte betalat biljett än för hon skulle skicka en sms-biljett men de funkade inte så hon gick fram till chauffören och talade om att de inte gick. medan han höll på och tjafsade stod hon och vinglade med kryckorna, sen kommer hon fram till mig och frågar om jag kan hjälpa henne skicka iväg ett sms från min mobil och få de som biljetten kostar. tyvärr så kunde jag inte hjälpa till eftersom biljetten kostade 70 kr och jag endast hade 60 kr på mobilen, hon gick fram till en annan tjej som kunde hjälpa henne.. alltså va i helvete SL! låt tanten åka ändå, svårt att bara låta de va istället för att hålla på och tjafsa?! fan va sur jag vart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0