Så va vardagen igång igen

Yea, första skoldagen idag efter 6 veckor. Kändes bättre än jag trodde. Härligt att träffa tjejerna igen och de 2 grabbar som utgör 100% av klassens killar (Y) Skolan körde igång som vanligt, så de va bara att koppla på hjärnan igen. Fick tillbaka ett psykologi prov - VG niiice ! Men inatt fick jag sova endast 4 timmar eftersom jag inte kunde somna fören 2.. Så trött va jag, plus att jag är nervöst kissnödig hela tiden och va tvungen att gå får lektionen flera gånger, nu får de fan va ett stopp på de här! drar till sjukhuset inom en snar framtid igen och lämnar urinprov för 3dje gången under de senaste veckorna. drygt! .. Intressant?

Juste har jag sagt att jag är bäst? de tål att sägas igen, JAG ÄR BÄST. för jag lyckades laga kameran själv och sparade därför 2000 spänn. fan va teknisk jag är! Så nu slänger jag upp lite sammanfattade bilder

liten klätterställning..

Mc donalds innan saw 3D filmen

Skägg

Skägg


Basse älskar verkligen sin iphone..

I morse va de -9 när jag skulle dra till skolan, så de vart "myskläder"
Dvs 3 par tights och min älskade stickade tröja
Jag HATAR att frysa!
bäst att ta de säkta före de osäkra och klä sig tjockt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0